Vart tog Påsken vägen...

Jo då, jag har hunnit med en heldel under fjällresan såsom:



Påskpysslat med tjejerna!

   

Grattat svärmor som fyllde 60år! Hon fick flug-fiskespö av både oss och svärfar...

 

Pimplat! Till och med Sandran pimplade i två dagar!!! Sedan rensades det fisk...

 

Längdskidåkning till Malmbäckstugan, Peppson tar ryggan med fikat och Arrak "drar"  mig! = Vilken toppen dag!



Säsongens sista skotertur, som skulle bli kort tog 4 timmar! Bara för det var så dåliga leder, uppstå vatten och öppna
bäckar! Dagen efter stängdes lederna av ovanstående skäl...



Vi åt ute på balkongen för första gången i år i Tännäs, det smakade extra gott! Trots att det bara var prinskorv ...

 

Satt också i soffan och njöt av tulpanerna vi fick av grannen och min älsklings byrå. Den har stått i stallet hemma på gården sedan 40 talet, ingen har tänkt på hur fin den är förrän jag tog med den till fjällen. Om denna byrå från 1700 talet kunde prata... Oj vad jag skulle vilja veta vad den varit med om!

 



Mina fina påskägg!  Tack allesamman!

Tingeling och trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Vad roligt att du vill vara med och tävla!



~Livet i byn

2009-04-17 @ 20:50:12
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Ulla

Härliga bilder! En sån påsk skulle man vilja ha nån gång! Och tack för att jag fick låna Sandra några dar! En härlig tjej, men så är hon född på rätt dag också! :-)

2009-04-18 @ 14:54:14
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0