Dessa härliga böcker!





Två tok intressanta trädgårsböcker hittade jag på akademibokhandeln,
för otroliga 20kr/st !!!
Den övre av Ulla Hårde & den undre av Gabriella Dahlman





Dessa fick jag i julklapp av Sandra, så sedan dess har servettbrytningarna
varit nya = Tessan älskar att duka vackert =)
Nu väntar vi med spänning på trädgårds säsongen...
för då finns det inga gränser för vad vi hittar på!
Av Helene S Lundberg
Boken - Ett år i din trädgård, är nog tyvärr riktad till de som bor något mer söderut...
än norrlands hawaii
Men ack så många tips!
Av Jane Courtier.

Tingeling allihopa!

Kommentarer
Postat av: ulla

Åh, nu längtar jag ännu mer till våren! Får väl börja med att ta hand om blomstren inomhus... Tror minsann att jag ska ta in pelargonerna i helgen och se om det går att få liv i dem igen! :-)

2009-02-06 @ 14:58:09
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0