Längtar till sommaren...



Bara några sommar bilder!                                        Änglatrumpeterna!



                                                                                       "Gubben och gumman"



Altanen (som jag praktiskt taget flyttar ut på under sommaren)
en varm och solig sommardag!

Tankar på detta får mig att njuta av vintern och snöskottningen går som en dans,
för tro mig vad jag (och Per) har skottat...



snö i mängder! Men det är toppen med riktiga vintrar, det känns som åratal
sedan vi hade en så snörik vinter senast =)



Växthuset får nog vänta ett tag till, men det gör bara längtan större!

Tingeling i snö vädret.

Kommentarer
Postat av: carina

Tala om kontraster...men Sussie, ursäkta nog föredrar man de gröna bilderna framför de vita.

Kram/Carina

2009-02-08 @ 22:03:05
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ulla

Åh, vilka härliga sommarbilder! Längtar!!!

2009-02-09 @ 12:53:25
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0