Minnen från Cypern... Azorerna snart kommer jag!



Här bodde vi när vi var på Cypern!



Givetvis hittade jag en katt med ungar som fick nå´t gott några gånger om dagen...
Läcker bostad va? Blommorna hade hon krafsat ur krukan!



Havet sett från hotellet...

Men nu till idag: Biljetterna har kommit till AZORERNA/ Ponta Delgada. Helt underbart... den 19/3 lyfter vi för att få utforska ön i en vecka (klarar inte att vara utan barnen längre), väl i stockholm igen vad är det då? Om inte trädgårdsmässan...
Snacka om att slå två flugor i en smäll ;-)
Sedan lär det ta ett tag innan Peppson följer med mig för att kolla på blommor, eller inte?

Tingeling alla glada!

Kommentarer
Postat av: carina

Jag blir minst sagt avundsjuk...men jag unnar dig verkligen denna resa.

Själv hoppas jag att Gry forsell från mix megapol ringer upp mig vilken dag som helst...Petter har nominerat mig till "tjejplanet".Jippi.

2009-02-14 @ 18:47:33
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0