Picconet Jane

Ja igår var ju tanken att jag skulle fortsätta med blommorna en våning upp, men då middag, tvätt osv var avklarat så kom mitt namnsdags barn idag hem med en Picconet Jane!
Detta resulterade i att jag fick gå och hålla i henne, gossa och kela medans Sandran fick ta in, fixa bur osv... (jag som precis övertalat Tesa om att Jacken skulle bo i stallet över vintern) Men inte kan jag säga ifrån till en så söt liten tjej!
(blev iallafall lovad att hon ska flytta ut till våren)



Arrak är nu tok kär i henne!

Tingeling för outförsägbara barn!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Förstår att du gillar henne! Hon är ju helt underbar!

2009-02-18 @ 06:47:29
URL: http://draculla.blogg.se/
Postat av: Theres

haha, hon är såå sööööt!!! ;P // Tessan

2009-02-18 @ 16:10:54
Postat av: Theres

haha, hon är såå söööt!!! ;P // Tessan

2009-02-18 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0