Callan!

I dag när jag skulle fixa till på bänken i tvättstugan så tittade jag ner i krukan där jag sparat en calla. Och långt där nere i jorden så börjar den skjuta upp igen!  Vad kul, jag har aldrig ens provat att spara en sådan förut över vintern. Men den här fick jag av svärmor, den blommade fortfarande i höstas så den följde med in och på den vägen är det... Och det lyckades ju! (än så länge iallafall)

Ikväll ska vi till mamma och äta, så nu tänker jag gå och sno ihop någonting roligt att ta med till henne!

Himmel och plättar tror ni inte jag har glömt hur man fick hit en bild. Får lösa det senare när Sandra är innan för dörrarna, en massa tråkig text är ju inte mycket att komma med...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0