Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Eftersom min mor är aningen tekniskt handikappad så tänkte jag hjälpa henne med det första (eller egentligen andra) inlägget samt lägga upp lite bilder från hennes trädgård som jag tog i sommras. Sedan är det bara att hålla alla tummar man har för att hon ska lista ut vart startknappen på datorn är så att hon själv kan göra något inlägg. Var inte för säker!

I vilket fall som helst så är detta ett urval av de bilder jag tog av hennes trädgård i sommras:
(Mamma, du vet att dom små bilderna blir större om du klickar på dom, va? Haha!)



      



Nu får hon ta över själv!

Adjöken
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fisen (The little one)

Haha, snyggt! Men kommer du att keep this up mother-earth? :)

2009-01-14 @ 15:51:56
Postat av: Anonym

Ja absolut!

2009-01-20 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0