Tack för idén Carina!

Nu tog jag idén från din blogg!



När jag hälsade på mamma i veckan så frågad jag om hon hade kvar den här väskan som jag minns från det jag var liten. Och mycket riktigt så fanns den uppe på vinden, nu har den följt med mig hem och agerar bokställ till en del av mina trädgårdsböcker. Tack mamma för att du sparar på det mesta!

Synd att helgerna går så fort... Men lördagen var en underbar dag på isen med pimpling i solsken! (Peppson fick en röding på 800 gr)
Nu är det söndag igen och en veckas jobb som väntar...

Tingeling   

Kommentarer
Postat av: Ulla

Oj, vilken duktig gube du har! Mumma med röding! Och en dag i solen på isen låter ju inte dumt...

2009-03-10 @ 08:41:29
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0