Detta hände

på pysselkvällen...



Tapeter och stämplar användes flitigt.



Glögg, skumtomtar och nybakade rullrån smaskade vi i oss.



Min kollega Annica skymtas pyssla bakom ljusen,
Sara gjorde den fina resväskan,
tänk vad läcker den ska bli med ris och ljusslinga till julen...



Själv gjorde jag bordsplaceringar i form av krukor med ljus och mossa,
måste nu hitta ljushållare till de små ljusen och små brickor eller fat att ställa krukorna på.



Rullrån bakade Carina och jag,
hon hade järnet och jag pinnen.



Gott blev det!



Det har jag inte bakat för sista gången.

Tack för en trevlig kväll tjejer!




Kramar Sussi


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Va kul att du visar oss bilder från träffen!! Va ni greja med mycket!

RULLRÅN har jag aldrig kommit i kontakt med..Låter intressant,är det som en rätt eller kaka? Gud vilka fåniga frågor men har aldrig sett det förut..Ha en fin lördag Kramelikram Gunilla

2011-11-19 @ 09:21:36
Postat av: Bibbi

Hej söta! Vilken underbar kväll ni haft:-) Kreativt och gott såg det ut. Oj vad jag börjar längta efter rullrån nu... Men jag har inget rånjärn, bara pinnen jag med:-P

Här bakas det idag, luktar så gott i huset.

Ha en riktigt underbar dag!

Kramar

2011-11-19 @ 10:32:48
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Ninja

Kul att pyssla tillsammans... då får man mer inspiration :)

2011-11-19 @ 14:38:27
URL: http://nordtellus.blogspot.com
Postat av: Livet på solsidan

Vilka pyssliga "tanter" ni verkar vara då ;) Rullrån har jag inte heller gjort, men de ser minsann goda ut! Jag undrar som Gunilla: Hur äter man dem? Som en kaka eller kanske med sylt o grädde...



Hälsar Tamara

2011-11-19 @ 16:34:23
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att träffas så där och pyssla tillsammans .

Rånen ser goda ut . Bara äta dom som dom är till kaffet eller till en glassefterrätt . Mums!

Smart att ha pysselkvällen nu innan julstressen sätter igång . Bli inspirerad och sugen på jul.

Ha en fin kväll!

Kram ♥

2011-11-19 @ 20:27:40
URL: http://mariaikos.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej! det är vi nattsuddare som sitter här hi hi..så mycke fint ni pysslat.. Jag har förgäves försökt att lägga till dig i min högerkolum men icke.. vore ju kul att se när du gör inlägg! du får byta till blogspot ;)) ha en fin fortsättning på helgen! kramiz Jessica

2011-11-19 @ 23:46:56
URL: http://www.anglarums.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0