Tillbaka igen!

Nu ska jag göra en blogg comeback!

Semestern var toppen med fiske bad och camping:



Sommarens största gädda!



Finaste och bästa campingen i sommar utan tvekan - Härjarö!

Största och absolut bästa händelsen:



Jag blev farmor till världens absolut gosigaste lilla Lilly!!!



Sandran flyttade till Bollnäs för att plugga, oj så tomt det blev hemma!
Även Arrak (hunden) följde med...

Tesa kvar som tur är, fast hon tog över "baracken" efter Sandran, så nu är det bara jag och Peppson kvar i huset...



Sista varma sommar kvällen i pergolan får avsluta detta inlägg.

Tingeling allihopa och på ett snarare återseende får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Åh vad skoj, välkommen tillbaka Sussi! :D Har suttit och väntat på en uppdatering här, kul att återigen få läsa om livet på Stolpås! :) Får förska ta mig i kragen och blogga lite jag med!

2009-11-20 @ 11:40:28
URL: http://gukoret.blogg.se/
Postat av: Helena

Välkommen tillbaka! Wow vilken gädda. Grattis till lilla Lilly. Helena

2009-11-20 @ 19:40:14
URL: http://Mysigthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0