Another year has past

Herregud vad tiden går fort. Julen passerade som vanligt förbi alldeles för fort, men den var så mysig. Längtar som vanligt redan tills nästa år. Ska försöka hinna lägga upp bilder från min jul om någon dag. Men jag har inte ens hunnit tänkt på att det är slut på ännu ett till år. Ett väldigt bra år, det bästa hittills. Jag är mycket nöjd med detta år. Jag tänkte försöka göra en sammanfattning av året imorgon bitti, dom är så roliga att kolla tillbaka på. 

Imorgon ska vi även fira mor och far som firar ett silverbröllop, 25 år som gifta, helt otroligt. Det är ju så inspirerande. Det blir uppklätt, glitter och go mat i Höga Kusten. Längtar. 

Men nu ska jag kolla på once upon a time och sova. 



Tre bilder från min julhelg

Kommentarer
Postat av: Soffie

Hoppas du haft en härlig start på det nya året, å vilka mysiga bilder du visar från din jul, må gott

2015-01-22 @ 22:03:36
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0