Tulpaner!

I dag fick jag denna super härliga tulpanbukett av familjen W.
Jag blev så jätte glad och överraskad, tusen tack!



Äntligen är det fredagkväll...
Peppson och jag åt en pizza, då tjejerna inte var hemma i kväll = lata och trötta! 
Sedan pratade jag i telefonen tills Peppson sommnat...
Tro om jag ska väcka honom  igen eller inte?     
Bloggar vidare först en stund iallafall:



I morgon hade jag tänkt sätta mina "knölar" och frön . 
När vi var på semestern köpte jag papegojblomfrön, tror ni jag lyckas?
Det ska tydligen ta 7 år innan den blommar, så den som lever får se...

Det slank också med några påkliljor och penseér från affären igår,
så nu håller jag tummarna för fint väder  och att det ska fixas en "vårig" bro i helgen!   

 

Lite härliga bilder från vårmässan i stockholm! Ser ni "mitt"  te-bord är med!

 

Visst blir man sommar sugen...

Trevlig helg!

Tingeling Sussi.
                                                                       

                                                           


Kommentarer
Postat av: Carina

Fina tulpaner, du är verkligen värda dem.

Kul med bilderna från trädgårdsmässan.

Tänker nog planera in ett besök hos Petter nästa år vid trädgårdsmässperioden.

Kram/Carina

2009-04-04 @ 16:42:49
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Sandra Engberg

Jadu mamma lilla, dom där sju års fröna kan ju klara sig. Om dom inte blir överkörda av en skoter vill säga, hahhah!

2009-04-04 @ 18:18:50
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0