Veckans insats i växthuset

                                  

                                   Äntligen har alla blommorna fått flytta ut till växthuset! Samt en del frön  
                                   jag har hunnit sätta. Det blir nog mer av den varan framöver tror jag...
                                   Det finns inget underbarare ställe att sitta och läsa på, och njuta av
                                   och njuta av lukten som bara finns i växthus...

                                 

                                  Mitt mini växthus har också kommit igång.

                                   

                                  Mitt senaste trädgårds fynd: en vacker (iallafall enligt mig) trälåda för
                                  plantering. Denna fyndades på Orsil för halva priset... Det tackar jag för!
                                
                                  ÖNSKAR EN RIKTIGT TREVLIG HELG TILL ALLA !

                                   Tingeling Sussi

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad fint du får i ditt växthus.

Måste säga att det blev himla bra med blomlådan från Orsil.

Ska försöka rensa upp ute på min framsida i helgen och få lite ordning.

Det är bra att sätta saker i händerna så att man slipper tänka på allt tråk.

Ha en bra helg.

Kramar/Carina

2009-04-24 @ 19:40:10
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Katta

Så mysigt i växthuset och den blomlådan är jättefin.En systemkamera skulle jag med gärna ha men har en vanlig digital nu, en Cannon powershoot A580 gillar den den är lätt att använda och inte för stor att ha med i handväskan.Och så zoomar den rätt bra.Ha en bra helg, kram Katta

2009-04-24 @ 21:52:13
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: Ingela

Härligt med växter som verkar trivas och växa och så är det ju verkligen hos dig. Du kan det där du till skillnad från mig. Upptäckte just idag att hösten kommit till ena mitt vardagsrumsfönsten för mina två (va det nu är???) tappat nästan alla blad. Eller kan det vara skabb? ( Henrik såg ju en skabbräv tassa förbi härom dagen.)Ja ja, jag vet ju var det finns ett växthus där det frodas så jag får väl skicka mina stackare dit på rehab eller vad man ska säga. Tänkte bara tala om att nu gör jag om min tävling lite för att få ett slut på den nångång så titta gärna in igen.

Ha de gott! / Ingela

2009-04-25 @ 22:41:51
URL: http://pahornet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilket gulligt växthus du har, förstår att det är roligt att sitta där och bara vara och höra hur det växer så det knakar. Min sambo tycker jag är knasig men jag brukar prata med mina växter då och då, de är riktigt trevliga i all sin tysthet ;)

Söt odlingslåda!

2009-04-27 @ 21:49:57
URL: http://rosahemmet.blogspot.com
Postat av: makiato

Vilket mysigt växthus! Ett sånt skulle man ha... :)



Hittade just hit via Vikevire.

2009-05-04 @ 19:35:44
URL: http://makiato.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0