Äntligen!!!

har jag kommit igång med att sätta om mina blommor! Det är ju så kul också blir det ju sån fart på dem sedan.







Så här blev det i köket vid matplatsen!
Blev faktiskt klar med hela nedervåningen, inköp av mera blommjord så blir det förhoppningsvis övervåningen i morgon!
Sedan är det bara blommorna i garaget, la´gårn och lillstugan kvar...
Pluss alla "knölar", fröer och skott som ska sättas. Det är för härligt med våren, det är liksom nu allting börjar igen!!!

Tingeling i februari kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart arbete! Kan tänka mig att det blir en del jobb innan du hunnit klart! Hur många blommor har du egentligen? :-)

2009-02-17 @ 16:28:27
Postat av: Sussi

Bra fråga, vem du nu är! Kanske ska jag ta och räkna dom när jag vattnar nästa gång... Återkommer om resultat /Sussi

2009-02-17 @ 21:35:44
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ulla

Det är bara lilla jag.... blev lite konstigt när jag skrev på jobbet...

2009-02-18 @ 06:46:09
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0