Nogger & Black

Det är sista tillökningen i familjen, hur många hann baggen med?

                                                                                                    Visst är de supersöta...

Jack Tessans lejonhuvade kanin fastnade också på plåten!

                                                                                                    Världens mesta kanin...

I kväll har jag varit och grattat Patrik som fyllde 35, om det nu är något att fira (att fylla år alltså)? Men god smörgåstårta och gräddtårta fick vi! Mums... Det enda jag hann med ikväll hemma var djurskötsel. Men imorrn då ska jag fara hem direkt efter jobbet, första gången på hela veckan = SKÖNT! Då kanske tom blommorna hinner få vatten? Med tanke på det så kanske jag skulle köpa blommjord  också och börja med det. Start sträckan brukar ju vara lång...

/Tingeling

Kommentarer
Postat av: carina

Ohejå hå!

Måste vara svårt att hitta på namn till alla nya krabater.../Carina

2009-02-04 @ 23:50:38
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ulla

Men hallå där - vilka underbara små skönheter! Och vilken fräck bagge...

2009-02-05 @ 09:23:46
URL: http://draculla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0