Nu ni är jag på egen hand!

Hur ska det gå?
Till att börja med gick jag genom pergolan nu ikväll och där var det iskallt... Bara torra rosenblad och is.
Nu är jag inne i värmen igen efter att ha fixat säkringen nere hos fåren med Peppis.
Så länge det är såhär kallt får man nog hålla sig inne och njuta av blommorna i fönstren istället.
Skönt att det är fredag imorgon, sedan äntligen helg...  Då tror jag bestämt att jag ska fortsätta med min köksmöbel renovering. Köksbordet står på tur!
Det gick ju finemang det här, eller?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh my holy God! Kalla inte far för Peppis så att allmänheten hör! Han kommer att gå under!



Det gick väl bra, men det tog tid, och nästa gång får du allt fixa bilden själv också, för nu ska du kunna det :)



/Sandra

2009-01-16 @ 10:49:25
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Ulla

Fasen vad duktig du är Sussi och vilken snygg blogg du skaffat! :)

Ulla

2009-01-16 @ 19:35:47
Postat av: Anonym

Vad kul att du gillar bloggen Ulla! Fast det är absolut inte min förtjänst, utan Sandras. Skaffa en du med! Det här är ju kul. /Sussi

2009-01-17 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0