Azorerna! Nu kommer jag...

Måste börja med att tacka familjen för en underbart god födelsedagsmiddag (i förskott) och jätte fina paket...

   

Sandran hade gjort ett helt underbart fotoalbum om min trädgård @`-`-`- 



Med vackra bilder och fyndig text... Tusen Tack!



Nick & Sofia överaskade med ett marockanskt tebord och tillhörande mys... Tro om de tycker att vi ska göra klart relaxrummet?
Detta blir en super början!


Nej nu säger jag hej då på ett tag... och far till Azorerna för att fylla 40 :( 

Hemskt vad tiden går fort när man har roligt...


Tingeling  och ha det så bra allesamman!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha de så himla bra på semestern nu och hoppas du får en fin födelsedag. Vi fyller ju tydligen år samma dag men min bemärkelsedag kommer att firas hemma på byn. Azorerna hade inte varit helt fel.:)

2009-03-18 @ 11:34:12
Postat av: Ulla

Jaså, det är till att fylla år! GRATTIS i förskott då och ha en himla skön semester!

/Ulla

2009-03-18 @ 12:29:14
URL: http://draculla.blogg.se/
Postat av: carina

Grattis till den bästa arbetskamraten man kan ha!!

Ha en helt underbar semester och kom tillbaka med nya friska tag.

KRAM/Carina

2009-03-19 @ 09:40:44
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0