Trädgårds Tilda



flyttade in till mig igår!
Tusen tack Carina för världens finaste Trädgårds Tilda. Hon är alldeles underbar...
Du är så otroligt duktig att sy och fixa!!!

 

Tilda har fått sin plats på skänken i köket. Så att hon alltid är med oss i familjen!



Tack Susanne för ett underbart spa-kit, det ska jag njuta av redan till helgen...

Tackar er båda för visiten och tårtan! Vi hade ju toppen trevligt.

********************************************************************************************

Ikväll var jag också pysselsugen så jag slog till på att fixa nya ljus av ljus-stumpar, det var länge sedan sist och det var riktigt roligt igen.
Fortsättning följer en annan kväll då jag tänker piffa till dom med lite färg...



Tingeling  /Sussi

Kommentarer
Postat av: Carina

Jasså du kan stöpa ljus...det vill jag också kunna.

nu för tiden blir det dessvärre inte så många ljusstumpar....värmeljus, du vet.

Kramar/Carina

2009-04-01 @ 08:35:17
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0