Genvägar är senvägar


Ja nu ska vi se om både blogg och dator vill fungera samtidigt...
Så att inlägget jag gör nu kommer överst,
det jag sparat i utkast och la in igår hamnade ju hela tiden som andra inlägget i bloggen!
Det måste ju ha att göra med tiden de skrevs och att de läggs in efter varandra i tidsordning!?
Tro vad då vitsen är att kunna spara utkast? Om man måste göra det i tidsordning?
Jag tänkte "spara" tid och bara klicka in inlägget och det lyckades ju sådär kan man säga.
Men men, man lär sålänge man lever.

 

Idag blir det trädgårds fix,
och mat ute får jag hoppas att vädret tillåter.



Min finaste Akleja,
jag gillar färgen skarpt.

Ha en skön Söndag,

Kramar Sussi


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja det var en härlig färg på Akelejan må jag säga!! jaa du detta med blogger ibland så skulle man vilja...grr,grr.

Kunde inte ens skriva inlägg häromdan,fanns ingen rad där uppe som man trycker på...

Tack för gullig kommentar vännen...Kramis Gunilla

2011-08-21 @ 11:11:33
Postat av: ansepanse

den aklejan är verkligen vacker, jag gillar den färgen skarpt också :)

tråkigt att det krånglar med inläggen, jag brukar också spara som utkast och sedan bara klicka in dem på förmiddagen

ha en fin utedag - kramar

2011-08-21 @ 11:22:55
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Lily

Teknikens under är inte alltid så lätt att förstå..

Blogger strular emellåt..ibland kan man inte ens göra ett inlägg..

Ljuvlig färg på aklejan..

Kram Lily

2011-08-21 @ 13:24:11
URL: http://lilysnewplace.blogspot.com
Postat av: Bibbi

En akleja i min smak;-)

Hoppas du haft en härlig helg.

Kramen

2011-08-21 @ 18:33:10
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0