Mindre vatten

går det åt till djuren då temperaturen sjunker och det regnar då och då.



Fast hela gänget kommer glatt och hälsar såfort vi kommer.



Ett åringarna,



våran tjur,



några av små kalvarna,
de är ju så underbart söta!



Ända mot ända kan ingenting hända...



Björne, värdens goaste!


Eftersom kameran är på lagning så är det telefonkort som gäller ett tag framöver här,
så har det faktiskt varit redan en vecka,
och än har jag inte hört något om kamerans vara eller inte vara...

Trevlig Onsdagkväll på er,

Kram Sussi


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka härliga djur :) har ni många sådana? så söta de små kalvarna är

Sv: jag har fått veta att blomman är en åkervinda

kramar vännen

2011-08-10 @ 23:01:45
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Tack för kiken Sussie...Gud vilka söta djur! Kalvarna ursöta...Ha det gott sov sött Gunilla

2011-08-10 @ 23:08:42
Postat av: Ingmarie

God morgon!

Sv.Visste inte alls att det var i den trakten du huserade.....en annan ö med samma namn i annan del av Sverige tillbringade jag många sommardagar....



Kramen du trevliga människa!

2011-08-11 @ 07:38:42
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Eva, Vardag och flärd

Tack för att du besökte mig!

Härliga djur ni har! En granne hade sådana för en tid sedan och de är så lugna och fina men när flocken börjar springa dundrar det i marken.

Ha det fint!

Kram Eva

2011-08-11 @ 10:30:56
URL: http://vardagochfint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0