Katten också

förkylningen sitter fortfarande i...

 

Det är bara till att vara hemma några dagar och kurera sig.

Tog med kameran ut för att fota de ofantliga mängder snö vi fått,
men då var ju batteriet såklart tomt.
Det får bli imorgon istället,
jag måste bara föreviga detta!
Kan inte minnas att det varit så mycket snö på gården någongång sedan jag flyttade hit.
Eller överhuvudtaget en så lång, kall och snörik vinter så länge jag kommer ihåg.

Är det någon fler som känner lika?

Fast vad spelar det för roll,
jag gillar vinter när det är riktig vinter.
Snart är det ju ändå vår, sol och snösmältning.
Grillen åker fram man gräver ner sig i snön och bara njuter!
Tack för de fyra årstiderna.

Ha det bäst allesamman!

Kram Sussi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har vi väl ett underbart land med 4 årstider! Ganska otroligt faktiskt,fast nu börjar jag längta till våren ...Ja va lustigt att vi kanske köpt änglar av samma person menar du? Världen är inte så stor Sussi! Kramis på dej...♥

2011-02-21 @ 21:09:10
Postat av: Mamma C

Gör ju inget om vinterperioden var lite kortare tycker jag.

Kram Mamma C

2011-02-21 @ 21:38:11
URL: http://hallonoblabar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Var tusan har du den riktiga katta då? Hon kanske får knäpp och springer till frässen i lagårn, sådär på gammeldagarna. Fast det gör ju inte så mycket, kanske!



Vi ska ha en fotokurs i produktfoto också. Du kanske blir bjuden om du vill moder lilla?

2011-02-22 @ 10:18:16
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0