Lappvantar

har singlat ner igen under dagen,
tänka sig jag tror inte det finns nåt stopp på det hela i år...

 

Inne på spegelbyrån är det iallafall lite vårigt!

 

Igår kväll var jag inbjuden på en prov fotokurs, porträtt fotografering i studio.
Så roligt det var, 
fast jag som inte har haft andra kameror än kompaktkameror,
 så var det inte helt lätt att hänga med i svängarna.
Men nu ska jag lägga in en stöt på att dottern ska köpa en ny kamera.
Så jag får köpa hennes systemkamera,
vad tror ni om det?
Fyndigt tycker jag själv! Tro vad Sandran tycker?
Sedan ska jag anmäla mig till en nybörjar foto kurs!

Imorgon blir det vernissage på galleri C!
Hur spännande som helst.

Medans jag ränner runt på än det ena än det andra ligger Peppson hemma och bara är tok förkyld.
Hoppas han snart kurerar sig igen och inte smittar mig...

Kram på er och tack för alla goa komentarer!

Sussi


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina bilder som vanligt! Vi har det såå goot,njuter nu med flickorna! Så trevligt det låter med kmera o fotokurs!! Pratade idag att jag vill gå det också!!

Synd vi inte kan gå ihop! Kram på dej Gunilla ♥

2011-02-16 @ 21:20:00
URL: http://www.gunillasljusglimtar.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad kul med fotokurs, hoppas du lyckas övertala dottern..;)

Ha en bra dag!

Kram Anna

2011-02-17 @ 15:57:14
URL: http://vitdrom.blogspot.com
Postat av: strömma

Jag håller tummar och tår att dottern går att övertalas. En riktig kamera är guld värd. Fotokurs bör man nog gå också.

Jag har bytt upp mig hela tiden genom åren. Men sålde kameran innan julen och sen har jag inte haft möjlighet att köpa nån ny. I dag blev det en enklare modell inköpt. Men en riktig systemkamera ligger högt på listan.



kram

strömma

2011-02-17 @ 20:43:26
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0