Vilket jobb!

Oj så trött jag är nu när jobbet är klart för veckan...
Vi har nämligen flyttat till nya lokaler med allt vad det innebär!
Vi har burit, letat, saknat, fixat & köpt saker och ting.
Snubblat omkring med hantverkare och bara försökt få ordning på tillvaron.


Ikväll har Peppson och jag myst på restaurang så vi slapp göra middag = TOPPEN!
Välförtjänat kan jag tycka.

Sitter nu och ser på Lets dance och bloggar,
sedan blir det sängen bums.



Tre ljus hann jag med att tända innan soffan och mysfilten...

 

Lördag = Sovmorgon, underbart!


Trevlig helg,
och ta hand om varandra.


Kram Sussi


 



Kommentarer
Postat av: Helena /franska liljan

Skönt med mys efter en sådan vecka :-)

Här njuter jag av alla vårnyheter från Formex!



Kram Helena /franska liljan

2011-01-22 @ 12:43:49
URL: http://www.franskaliljan.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Hej vännen! Ja nu är jag så glad för det var så fint med kramisen där på slutet...Håller med om affären,såna är man rädd om! Ha en trevlig lördag! Gunilla

2011-01-22 @ 15:56:43
Postat av: Mamma C

Hoppas du får en lika skön och bra söndag.

Kram Mamma C

2011-01-23 @ 00:03:54
URL: http://hallonoblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0