Högakusten

utflykt tillsammans med Peppson och mamma.
Vi började med en fika hos Skogs Hilda,
mmm så gott!

 

Sedan fortsatte vi till Fraxinus trädgård,

 

där strosade vi i timmar.

 

Trädgården smälter ihop med skogen utan några som helst tydliga gränser,

 

huset flyter ihop med trädgården så vackert!

 

Tänk att bo här...

 

vad läckert!



 

Sedan åt vi jätte gott på deras restaurang Tre Gröna rum.

 

 

Bönhamn blev sedan nästa stop.



Och sist men inte minst Mannaminne,

 

med allt vad de har att erbjuda!

 

   

Peppson fick lära sig göra en Linkamdocka,

   

Klubbat, bråkat, skäktat, häcklat och borstat.

Dagens inköp och Peppsons linkamdocka.



En toppen dag helt enkelt!

Hoppas ni har det lika bra som jag,
semester kramar

Sussi


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för titten Sussie! Oj va mycket fint ni hamna på! Härligt med nya mål o ställen...Håller med dej här är det väldans bra...Kram på dej ♥ Gunilla

2011-07-21 @ 07:40:41
Postat av: ansepanse

vilken härlig dag!! :) den trädgården skulle jag inte ha något emot att ha, visserligen är min fin men några sådana där dammar har jag inte och så är vår trädgård lite sluttande så de är svårt med "platta" sektioner även om vi har lite "terasser" med murars hjälp

en fin dag till dig - kramar

2011-07-21 @ 10:46:39
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: ansepanse

Sv: förresten :) uttalet kan jag ju inte skicka dig :) men annars så kan jag ju det :D

kramar

2011-07-21 @ 10:47:48
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Mamma C

Vilken toppendag med en massa fina saker och ställen att titta på. Trädgården skulle man gärna vilja ha.

Kram Mamma C

2011-07-21 @ 19:44:24
URL: http://hallonoblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0