En solig helg


här hos oss!
Med fullt av "hösta" gården aktiviteter med hela familjen.



Det nya flisförrådet gjordes klart och fylldes av Peppson och Nicklas,



Tesa och jag fixade utemöblerna, med tvätt och olja.
Sandran, Lilly och Sofia var också på gång med både det ena och andra.


 

Blommor flyttades in, om, grävdes upp och ner.
Allt så som det brukar vara på hösten.
Tack för hjälpen allihopa.

Grillen kördes igång...
Och vi njöt av grillat än en gång.



Önskar alla en bra start på veckan,

kram Sussi


Kommentarer
Postat av: Maria

Våra utemöbler väntar också på en omgång inoljning . Dom har hamnat i garaget , maken har lovat när vi köpte dom att det var inget problem ,han fixar det . Jag hade velat ha underhållsfria möbler .

Gott det ser ut med grillat.

Kram♥

2011-09-25 @ 22:41:31
URL: http://mariaikos.blogspot.com
Postat av: Maria

Våra utemöbler väntar också på en omgång inoljning . Dom har hamnat i garaget , maken har lovat när vi köpte dom att det var inget problem ,han fixar det . Jag hade velat ha underhållsfria möbler .

Gott det ser ut med grillat.

Kram♥

2011-09-25 @ 22:41:34
URL: http://mariaikos.blogspot.com
Postat av: ansepanse

fint att få hjälp :) då går ju allt fortare och är roligare också :)

Sv: jag har sex barnbarn men min yngsta vill inte har någonting med mig att göra och på det viset får jag aldrig träffa tre av barnbarnen alls :( kommer du ihåg inlägget jag hade då i januari

bamsekramar

2011-09-26 @ 10:39:02
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0